Činnosti a nástroje

Správa informačního systému je pro nás celistvý soubor opatření, mezi které řadíme zejména:

  •  běžné administrativní úkony (konfigurace systémů, změny uživatelské databáze, instalace nových produktů, patche apod.)
  • preventivní údržba SW i HW
  • zálohování
  • ochrana dat proti úmyslnému či neúmyslnému poškození nebo úniku
  • ochrana dat proti virům
  • výkonnostní ladění
  • zajišťování rozvoje sítě s ohledem na potřeby firmy a dostupné technologie
  • servisní zásahy s garantovanou dobou odezvy
  • podrobné měsíční zprávy po každé návštěvě
  • opravy a nastavení hardware
  • standardní nebo automatizovaná instalace software
  • kompletní návrh struktury sítě a připojení k Internetu včetně zabezpečení
  • konzultace, ladění existující sítě (propustnost, bezpečnost)
  • servisní opravy v rámci našich partnerských programů

Udržujeme za Vás krok s nejmodernějšími technologiemi, proto podporujeme mimo jiné tyto softwarové platformy:

Operační Systémy :

  • Microsoft Windows
  • Linux/Unix
  • Macintosh

Domény :

  • Active Directory (MS Server 2008, Small/Essential Business Server 2008)
  • OpenDirectory (Apple a Linux)

Poštovní servery :

  • Microsoft Exchange 2007/2010
  • Kerion Connect
  • IceWarp
  • hMailServer
  • PegasusMail
  • Linux sendmail
  • Postfix
  • Courier
  • Fetchmail
  • eMailman

Databázové servery :

  • Microsoft Access
  • Microsoft SQL
  • Oracle
  • Sybase
  • MySQL
  • PostgeSQL
  • CSQL

logo - progresia