Efektivní správa sítě


Zahrnuje především zajištění bezproblémového chodu informačního systému a optimalizace nákladů na jeho provoz. Naši zákazníci se tak mohou věnovat hlavnímu předmětu své činnosti.
Výhody Nabízíme individuální přístup k našim klientům a zároveň respektuje rozdílné možnosti a odlišné priority každého z nich. To se odráží ve volbě nejvhodnějších řešení, které správa sítě a provoz informačního systému nabízí. Služby Vám "šijeme" přímo na míru.
  • Správa sítě je naší specializací.
  • Naši zaměstnanci jsou odborníci se zájmem o dobré výsledky klientských firem.
  • IT infrastrukturu budujeme a uvádíme do provozu rychle.
  • Rychlá, účinná a efektivní je i podpora uživatelů.
  • Komplexní nabídka služeb ve světě informačních technologií.
  • Jsme flexibilní - v případě potřeby pracujeme i přes noc, o víkendech.
  • Dobrá cena za kvalitní výsledky.

Správa sítě - spolupráce


Rádi pracujeme s Vašimi zaměstnanci a to takovým způsobem, aby i oni ocenili spolupráci s námi. Našim technikům zajišťujeme vzdělání v oblasti komunikace s uživateli, čímž se zefektivní vzájemná spolupráce. Známe nejen cenu Vašich dat, ale i cenu Vašeho času.
Naši práci vidíme v širším měřítku - pomůžeme Vaší firmě najít nové obchodní modely, které nasazení IT umožňuje. Navíc Vám v rámci kurzů přizpůsobených vašim potřebám nabídneme zaškolení nových zaměstnanců pro práci s IS, stejně jako rozšíření znalostí těch stávajících.

Správa sítě - administrace


Správa sítě představuje komplex služeb zahrnující administraci celého informačního systému tak, aby byla zajištěna jeho stabilita, bezpečnost provozu a podpora efektivního využití výpočetní techniky zákazníka. Co pro nás pojem správa sítě znamená:
  • Zajištění bezpečnosti Vašeho serveru - evidence sdílených prostředků, nastavení ochranných protokolů a sledování pokusů o neoprávněné vniknutí.
  • Zálohování Vašich dat kvůli předejití jejich ztráty.
  • Údržba, rekonfigurace a opravy serveru a sdílených prostředků jako jsou tiskárny, faxservery nebo scannery zajištěné v nejkratší možné lhůtě.
  • Pečlivá evidence, údržba a opravy pasivních i aktivních prvků sítě a dokumentace jejich nastavení na počítačových stanicích a serveru.
  • Péče o spokojenost uživatelů Vašeho informačního systému stejně jako zajištění jejich podpory prostřednictvím našeho helpdesk týmu.
Podle klientových potřeb zajišťujeme správu sítí založených serverech Windows, Linux (Unix) i Novell. Na sítích administrujeme stanice s operační systému systémy Windows XP, Windows 2000/NT, Windows 95/98/Me a Linux (Suse, Debian, RedHat a další distribuce).
Základem naší nabídky je celková správa informačního systému, ovšem nabídnout Vám můžeme i podporu pro speciální (podnikové) aplikace. Správa sítě je pro nás něco víc.

Aktivní správa

Komplexní aktivní správa sítě představuje pravidelné nebo vyžádané servisní návštěvy systémových specialistů, jejichž náplní je předcházet nestabilitě a bezpečnostním rizikům systému a v neposlední řadě navrhovat obnovu IT vybavení. V rámci aktivní správy sítě jsou prováděny zejména tyto služby:
  • běžné administrativní úkony (konfigurace systémů, změny uživatelské databáze, instalace nových produktů, patche apod.)
  • preventivní údržba
  • zálohování
  • ochrana dat proti úmyslnému či neúmyslnému poškození nebo úniku
  • ochrana dat proti virům
  • výkonnostní ladění
  • zajišťování rozvoje sítě s ohledem na potřeby firmy a dostupné technologie
  • servisní zásahy s garantovanou dobou odezvy
  • podrobné měsíční zprávy po každé návštěvě
  • výhodou služby aktivní správa sítě je zejména nižší finanční náročnost bez nutnosti fixace vyšších finančních prostředků na zabezpečení a odborné profesní zajištění vlastního správce.

Údržba počítačových sítí:

  • opravy a nastavení hardware
  • příprava automatizovaných instalačních procedur
  • standardní nebo automatizovaná instalace software
  • kompletní návrh struktury sítě a připojení k Internetu včetně zabezpečení
  • konzultace, ladění existující sítě (propustnost, bezpečnost)
  • vytvoření vlastních WWW stránek pro Internet/intranet
  • hledání a odstraňování virů
  • servisní opravy v rámci našich partnerských programů
  • ostatní práce
Záruka za provedené práce včetně záruky na dodané komponenty HW jsou samozřejmostí.

Technická podpora

Pro menší firmy a podniky s menšími systémy, většinou bez serverů a se síťovou integritou peer-to-peer je určen pravidelný program technické podpory. Tento finančně výhodný program zahrnuje v rámci měsíčních cyklů zaručení bezproblémového chodu svěřených výpočetních prostředků. Technická podpora v pravidelných návštěvách představuje:
  • nastavení HW a prostředků uživatelských PC
  • kontrola bezpečnosti a stability
  • základní konfigurace operačních systémů na uživatelských PC
  • optimalizace internetového připojení a emailových služeb
  • ostatní služby
Veškeré práce jsou prováděny našimi HW specialisty zaměřenými na SMB (Small Business) sektor. Záruka na prováděné práce je samozřejmostí.

Řešení na zakázku

Řešení na zakázku pro zákazníka představuje tento soubor činností:
  • pro IT managery a majitele firem odborné poradenství při rozhodování o strategii nákupu HW a SW vybavení, včetně způsobu jejich financování
  • pro společnosti zabývající se eBusinessem vývoj a implementace portálových obchodních systémů
  • dlouhodobá řešení vnitřní firemní systémové politiky
  • individuální stavba PC nebo testování serverů

Telefonická podpora

Služba technická telefonická podpora poskytuje smluvním zákazníkům přímé telefonní spojení s pracovníky oddělení Support pro řešení problémů, oznámení závady na produktu, objasnění dokumentace a poskytování odborných rad 9 hodin denně, 7 dní v týdnu. Díky týmovému uspořádání můžeme zaručit, že pracovník, který se problémem zabývá, v případě nutnosti nebude pracovat sám. Díky tomu je věnována větší pozornost složitějším a závažnějším požadavkům a je zajištěna vysoká úroveň poskytovaných služeb. Některé technické problémy nelze snadno kategorizovat a jejich řešení vyžaduje zkušenosti více týmů.

Pokud se jedná o složitější problém, nebo jakkoliv zapříčiněnou nemožnost řešit problém telefonicky je smluvně zaručen servisní zásah se stanovenou dobou odezvy.

... počítače vás vytáčí ? ... vytočte nás ... správa Vašich počítačů ve firemní síti ... od 2.900 Kč / měsíc ... 1. měsíc zdarma ... vyzkoušejte si nás, to je ta nejlepší reference ...

Google+